Reklamacije
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji
proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava
ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u
ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga mi
proslijediti u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da
li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti
zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise.
Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa,
jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U
jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja,
oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.
Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba
provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u
specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što
je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od preuzimanja kupljene robe.
Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti.
Rješavanje sporova